Saturday, February 11, 2012

5 More of Rupert's Scandal-Plagued Employees Arrested

Phone tapping and bribery scandals continue to be prosecuted at Rupert Murdock's News Corp property The Sun. The scandal has already shut down one of his tabloid papers, involved his satellite "news" service in Europe and is being investigated here in the US where he owns Fox News.

The basic cable channel that employs Sean Hannity and Bill O'Reilly is owned by this billionaire Australian; its second largest financier is a Saudi prince, and the parent company has been under investigation for over a year in this phone-tapping, police-bribing scandal.

No comments:

Post a Comment